KO bilinmesi gerkenler

Oyuna eğer başlamak istiyorsanız yada yeni başladıysanız oyunun içinden çok çevresinde neler döndüğünü bilmeniz çok önemli çünkü oyun içten çok dıştan oynananıyor desem doğru olur neden mi ?
İşte bir çok insanın bilmesi gerektiğini düşündüğüm bazı önemli knight online olayları

1- Oyunun %75 inden fazlasının hack kullandığını biliyormusunuz ?

2- Söz konusu hack programlarını 25k(bin) kişinin kanıtlı indirdiğni biliyormusunuz ?(Zaten bu oyunun yarısından fazla insan eder)

3- 25k nın onaylı ve bi o kadar insanın da onaysız indirdiğini düşünürsek bu oyunun büyük bir yüzdesini kaplar 1.madde..

Şu anda oyunda yüzlerce insanı gözümün önünde hack kullanırken görüyorum bunu inkar edenleri ise çok kolay anlayabiliyorsunuz(inkar edene kadar ss ve ne olduğunu anlamanız yetiyor)
Şahıs delos da rogue olmamasına rağmen altında swift koşuyor ?
Şahıs kimse box a ulaşamadan box ı lootluyor ?
Şahıs abyss de bi uçtaki leech i öldürmesine rağme kutuyu almak icin koşmuyor
Şahıs abyss de aynı anda heryere alan büyüsü atıyor ve kutuları almak icin yerinden dahi kıpırdamıyor
Şahısa diyosun hack kullanıyosun kesin bi şekilde inkar ediyor seni suçluyor ve az çok psikolojiden anlayan insan suçluluk duygularının ardına verdiği savunma sistemini anlıyor
Şahısa adam gibi konuşup hack kullanıyosun diyorsun niye kullanmıyım diyip 5sn sonra itiraf etmekle hata yaptığını anlayıp inkara başlıyor (ss'li)
İşte böyle neden mi hack kullanılıyor ?

Düşününki insanlar aynı anda 30-40 tane harpy öldürüyor bunlardan çıkacak altın eşyaysa potion asla ziyan olmuyor neden ?
Çünkü auto loot açık hepsi otomatikman partiye gidiyor birde partinin tamamı clan partisi olduğunu düşünürsek içerisi memnun olduğu sürece dışarıya laf çıkmıyor.

Bunu birde goblinlerde düşünün eşya+item+exp+para
Bunu birde abyss de düşünün eşya+abyss gem(tanesi 200k ve kişisel kullanımda çok değerli bir taş!!)

Savaş kopuyor ve büyücüler ne buff nede swift bulabiliyor ama swift sorun değil altına sonsuz swift yapıyor(speed hack)

Çok fazla mı eşya veriyor yaratılar ? Sorun değil merchant heryerde gelen eşya satılıyor ve 1 satte 1m den fazla paranız olmuş oluyor..

İşte böyle ama size sevindirici haber vereyim bunu yapan bi çok kişi yakalanıyor şikayetler ve ss ler sayesinde ve adminler koruma önlemleri için uğraşıyorlar.

Üzülerek ek yapmaktayım ki artık bu kohack denilen dosya engellenemiyor ve artık normal kabul ediliyor oyununz %75 i demiştim ya yok artık %100 olmuştur kesin Ama şöle bi güzellik yapmış adminler kohack kullanan daha sık dc oluyor bunu kanıtladık resmen
Sanırım bir konuda kohackin ne kadar masum bir hack olduğu
En azından +7 +8 i dupe yapanların yada makro kullananların yanında daha az masum gözüküyor...

Benim herkese tavsiyem HİLEYİ kullanmayın adam akıllı alnınızın teri emeğinizle oynayın böylece ks yaptığınız zaman size hırsız deseler bile gerçekte kimlerin büyük hırsız olduğunu anlayın!!!

HİLE nin nasıl bir şey olduğunu biliyorsunuz heleki online oyunlarda.
Bu konu hakkında diyeceklerim bu kadar artık kullanıp kullanmamak size kalmış(onlar kullanıyor derseniz lvl60 karakteriniz birden amansıca silindiğindeki acıyı belki duymassınız)
Şimdi geçelim daha insani konulara...

Bu insani konu ise oyuna yeni eklenen
POWER STORE sistemi
Nasıl mı ? anlatayım
Bu sistem herkese power scroll lar sağlamakta.
30 dk lığına 1200 buff lar
Ölünce dirilme scroll ları
Defans ekleme scrolları
Lİfe ekleme scrolları vb vb
Bu scrollar kullanan kişiye büyük avantaj sağlıyor
Ve bu scrollar oyunda satılıyor!!!

Tabi bunların bir limiti var herkesin sadece 2000 puanı var scroll almak icin
ondan sonrası ise KREDİ KARTI ile satın alınıyor.

Yani işini bilen uyanık adminler oyundan artık para kazanmayı düşünüyorlar
Fakat unuttuklar yada görmezden geldikleri Bir şey var
Oyunun b.k unun çıkması düşünün ki kredi kartı olanlar ve kullananlar oyunda deli paralar kazanıyorlar yada düşünün ki öyle scroll lar satın alıyorlar ki yenilmesi imkansız oluyor
Tabi olan kk kullanmayıp kasmakta olan normal oyunculara oluyor...
madem böyle bir kötülük var sömürmek elinizde!!!

Oyunda bir çok karakter açın power up store dan dilediğinizi alın ve diğer karakterinize arkadaşınız yada cafe aracılığı ile transfer edin bunu bir kaç defa yapın yani sömürün sömürebildiğiniz kadar tabi buna bir önlem mutlaka çıkacaktır çıkana kadar yapmak gene sizin bileceğiniz iş...

Bir diğer konu boss lar hakkında..
Oyunda bir çok boss var ve bunları öldürdüğünüzde elinize unique item gelir
Ör:kekuri ring, belt pendant Lycaon weapons earind pendant Scropian items vb vb
Bunlar oyunda müthiş derecede avantaj sağlayan ve astromik bir fiyata satılan itemler

En düşüğünü 5mill dan bulabilirsiniz
Vede oyundaki kurnaz kullanıcıların taktiği bu özel boss ların spawn zamanlarını bilmesi ve her seferinde aynı itemi o ve partisinin klanının sahip olması ve oyunda bariz bir güce sahip olmaları.

Evet yaratıkların spawn zamanı var ve belli kullanıcıların ezberinde örneğin kekuri 8 satte bir gelir
örneğin server reset yedikten yada bakım yedikten sonra bossların gelmesi herşey belli

O yüzden herkesin bu durumdan haber olması gerektiği kanısındayım
Çünkü oyun sömürülmekle değil eşit kulvarlarda olunca zevk vermeli.

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !